2009-03-10

DÖ SNÖ DÖ!

Jag tänkte göra som alla andra och klaga på snön. Varför, varför, varför ska det börja snöstorma igen?! Igår kröp min skinnjacka fram och det tog mig 7 minuter att cykla till BMC (älska asfalt utan isiga dödsspår!). Vårkänslorna dallrade i luften. Fåglarna kvittrade, paren pussades på parkbänkarna och livet log mot mig. Idag... Skinnjackan dog, fåglarna dog, paren dog och livet pekar finger åt mig.

Det är inte rättvist. Lite vår bara... Är det så mycket begärt?


Det börjar gå upp för mig att jag snart åker till Taiwan med Global Farmacin. Har alltid tänkt att det är lååångt kvar, men det är det inte. Biljetterna är bokade och planet lyfter 2 april. Spännande, spännande... Dyrt, dyrt...


Utsikt över Taipei t.v och Kaohsiung t.h. De två städerna vi ska tillbringa våra 2 veckor i.

1 comment:

Anonymous said...

"Fåglarna god, paren dog..."
Hahaha. :)