2009-03-04

Bus!

Jag, E och A sitter i min soffa och skriver och skriver på våra datorer. Vårt Mookie-case ska vara färdiganalyserat och inne på fredag. Vi har nyligen slängt ihop pytt i panna och stekt ris och är inne på skrivblock 2. E och A har en diskussion om Mookies internationalisering och jag spotyfiar T.I. Nu låter det som jag smattrar koncentrerat och effektivt på min laptop och att jag är jätteflitig! Men egentligen bloggar jag! Vad busig jag är! Hihi.

...

Update 20.19:
Nu sitter de och pekar på saker i mitt rum och skriker "tre ljus!" "tre säten i soffan!" "tre huvuden!" "tre människor!!!"... Läskigt!

4 comments:

Anonymous said...

Söta söta Naffe! Säg till om det behövs leverans med kakor eller annt;) Kämpa på!

Anonymous said...

Busunge! ;P

Kenneth Johnson said...

Haha, det där var kul läsning. Ja, försök inte göra likadant i "klin. prövn. kursen" bara:)

Naffe said...

Haha, glad you like it! :)