2009-05-14

Dödssjuk

Förutom att jag har föreläsningar på morgonar, jobbar eftermiddagar, skriver uppsats (har iofs inte börjat) på kvällarna så har jag gått och blivit dödsförkyld på kuppen. Fy fan. Vad dåligt. Jag. Mår. Huvudet snurrar. Ser knappt datorskärmen och tangentbordet blir hela tiden blött av allt snor. Lever på citronte, nässpray och huvudvärkstabletter. Känner mig otroligt ensam, har en klump i halsen och är trött på allt. Är mycket nära att brista i gråt hela tiden. Men jag ska skärpa mig och skriva uppsats. Jag har ju inte cancer i alla fall.


Tea-time på National Palace Museum i Taipei, 2009.

Försten som skriver krya på dig får en snorig kram!
____________________________________________________________________

Alla som skriver krya på dig får en snorig kram!

5 comments:

Martin said...

Krya på dig!

Naffe said...

STOR SNORIG KRAM till dig, vännen!

Alma Kirlic said...

Stackars liten. Snorig kram eller ej så säger jag krya på dej.

Nu fick du dig ett litet rim. Och förresten, visst låter "stackars liten" läskigt lika "stackars sliten". En dålig dag skulle man kunna höra fel och då...

Alma Kirlic said...

Jo, en sak till var det. Du får inte skriva dödssjuk, jag blev livrädd när jag såg det på Facebook, trodde för ett ögonblick att du menade allvar. Du får inte oroa en stackars gammal kvinna på detta viset.

Naffe said...

STOR SNORIG KRAM till dig också, gumman. "Stackars sliten"... Insinuerar du något? :p
Var inte meningen att oroa dig, det är ju inte jag som är dödssjuk. Tack för omtanken i alla fall! <3