2009-05-08

Row row row your boat...

För att inte tänka, oroa mig eller bli ledsen över läget sysselsätter jag mig. Har alltid varit bra på att fly verkligheten. Så här ser min fredag ut:

08.15-12.00 Föreläsning om heroin och magic mushrooms (!)
12.30-17-30 Jobb
17.30-18.00 Inhandla nya träningskläder (?)
19.00-20.00 Träna rodd på Stallet med team Farmis
20.00- Freeeedagmyyyys! Eventuellt uppsatsskrivning till midnatt...

Imorgon kl 09 är det dags att vara vid ån. Klockan 11 är våran starttid och då har vårt lag ett mål: att inte hamna sist. Hamnar vi sist eller först har vi lovat att bada i Fyrisån... På kvällen är alla lag bjudna till en gasque på ÖG. A har beställt vin till alla förutom mig. Jag ska få sprit. Hoppas han skojade.




Row row row your boat gently down the streaaaam. If you see a crocodile, don't forget to screeeeam! (Bild från www.uu.se)

No comments: