2009-05-25

Jag ville ligga med mig själv först!

Kära Johan Palm,


Jag förstår att du har det svårt just nu. Du har släppt en medioker skiva, du ser ut som en flicka och du är från Mjöby (en håla där jag också har bott). Men för guds skull, sluta kopiera min blogg! Redan i oktober förra året skrev jag att jag ville jag ligga med mig själv. Du kan ju inte komma ett halvår efter och få publicitet i till exempel Metro och Aftonbladet för att du härmade min blogg! Fy på dig!

Vänliga hälsningar,
Naffe (inte ett fan)



Johan Palm och en flicka. Vem är vem?

3 comments:

Anonymous said...

HAN ÄR SJUKT MYCKET SNYGGARE ÄN MÅNGA PÅDEN HÄR PLANETEN , SÅ HÅLL KÄFTEN

Anonymous said...

Hm, det är ju knappast en originell kommentar, så du är ju ute på djupt vatten... det finns låtar döpta så vadfan, Eddie Izzard har skämtat om det... Vilken hyfsat attraktiv individ har aldrig tänkt tanken?

Naffe said...

Men är det ingen som ser ironin i mitt inlägg? Tror ni verkligen jag tror att jag är först med det uttrycket? Inlägget är till och med kategoriserat under HUMOR. My God. Gå och skaffa ett ligg, så slappnar ni av lite.