2009-05-17

Stort tack!

Tack till ni som har ställt upp med värmande ord och hjälp mig med allt nu när jag varit sjuk. Det betyder så mycket för mig! Speciellt när det kommer fina ord från oväntat håll! Tack!

Har jobbat och mest vilat mig den här helgen. Kände verkligen att jag behövde det. Tänk vad bortskämd man har varit som inte haft extrajobb under studietiden. Nu vet jag verkligen hur det känns att vara så trött att man inte ens orkar äta en macka. Och hur det känns att ha så mycket att göra att man knappt kollar sig i spegeln längre. Vilket i och för sig är bra nu i snorblekfethetens period...

Hälsostatus: snörvlar fortfarande, torrsprucken näsa och slemhosta. Hoppas hoppas det går över snart. Det är ju Bryggan-premiär på tisdag, trädgårdsfest på fredag och vårbal på lördag! God give me strenght!



Frääääscht.


No comments: