2013-02-10

Bra start!

Åh vilket härligt start på det nya vietnamesiska året! I år är det ormens år! Alla som är födda 77, 89 och så vidare (med 12 års mellanrum), detta är erat år! Gott nytt år, alla gulingar! Jag gick upp kl 09.30 (!) och hjälpte päronen rulla vårrullar till nyårsfesten med deras vänner. Jag och brorsan var med och det var en del andra ungdomar, alltid trevligt! Det var en härlig fest med god mat. Bilder kommer om en stund!

Sedan gick jag direkt ner till Actic och körde en timmes bodypump! Sjukt peppad av snygge Jeffrey! Lade extra vikter på benen, så i morgon kommer det att kännas! Fjärde passet denna vecka och jag känner mig starkare än någonsin. Dessutom har jag gått ner ett till kilo sedan förra veckan, vilket är minus 3 kilo sedan julas. Det känns bra att gå ner i vikt samtidigt som jag känner att jag blir starkare! Och ni vet ju att jag inte tror på mirakelkurer och dieter. Jag tror på att käka hälsosamt och lagom och ha en stark och fit kropp.

Har precis käkat en god nyårsmiddag med familjen. Nu ska jag duscha!

Söndagspump - ett härligt avslut på veckan!


Peppad tjej (mest mätt...)!

No comments: