2013-02-11

Jag borde sova

Ska upp klockan 7.45 i morgon och ha lästid från kl 9-10, jobba till kl 18 och sedan gå på en timmes yoga klockan 19-20. Sedan blir det banne mig en semla! Det är en av belöningarna med att leva hälsosamt: man blir så jäkla lycklig när man får käka något onyttigt, haha!

Min "detox"-månad är över! Det blev inte riktigt den detoxen jag hade planerat då det är svårt att motstå frestelser när man bor med en grym kockerska och matälskare som min mor. Men det har gått väldigt bra, måste jag säga. Men jag ska fortsätta med lördagsgodis (bara käka onyttigheter på helgen), det är en sådan bra gyllene regel. Denna vecka kommer dock att bli en frosseri-vecka, haha. Ska käka semla i morgon, firas på onsdag med att middag ute med föräldrarna och i helgen blir det kärleksfrosseri med Anthony.

Längtar till min semla i morgon!

2 comments:

Lisa said...

"bara käka nyttigheter på helgen"? och onyttigheter hela veckan då? :P

Naffe said...

Hahaha tur att du korrläser åt mig, Lisa!