2013-02-03

Vacation, here I come!

Åh, jag är så glad! Jag har precis bokat biljetter för min semester i april (efter att ha fått klartecken från chefen)! Ska till Sac (haha, så klart!) i 3 härliga veckor och bara ha semester. Vila, äta gott, sitta på uteserveringar, springa i solen, pussa på Anthony, lämna CV för framtida praktikplats, hitta en "wedding venue" (finns det något bra svensk ord för det? Bröllopsställe?)... Det ska bli en riktig semester, jämfört med min vistelse i oktober-november som bara var ångestfylld med massa plugg och stress.

Ska bli så skönt att åka iväg! Och denna gång flyger jag med KLM från Linköping! Linköping-Amsterdam-Portland-Sacramento, brukar ju ändå flyga med 2 stopp, så det kommer att vara så lyxigt att kunna gå upp och få skjuts till flygplatsen i Linköping utan att krångla sig till tåget med all packning, byta tåg och annat bök. Tack KLM för att ni flyger från min dörr till min älsklings dörr!

Här kommer lite bilder från april 2011-resan!

Frukost på uteservering i april 2011, när jag var där för 2 veckors praktik. Ovant att se A utan hår!

Man kan glassa vid poolen redan i april!

Åh, sushi i mängder...

Mys hos min moster

No comments: