2013-02-13

Min 26-årsdag!

Blev inte så mycket bloggande idag, som ni kan förstå! Har haft en härlig födelsedag. Kollegorna visste inte om att jag fyllde år, men några grattis fick jag. Annars var det mest kärleken från mina vänner som fick mig att gå runt och le hela dagen! Det kom kärlekshälsningar från Facebook, Instagram, på sms, vänner ringde (ringde!)... Tack för all uppvaktning, mina vänner.

Här kommer lite bilder från min dag.

Lilla mamma kom in och sjöng för mig på morgonen och gav mig en liten present!

Min käre Jocke kom in på jobbet med "en enkel tulipan på bemärkelsedan!"!

En del av mammas present, yummy!

Mamma och pappa bjöd på middag! Vi käkade en god plocktallrik! 

En till liten present och ett glas vin! Skål!

Det blev en entrecôte igen! Gott!


Fina mamma och jag!


Min söta pappa är nöjd med sin oxfilé! 

No comments: