2013-02-24

Min födelsedagsfest 2013

Här kommer massa bilder och lite text! Hinner tyvärr inte mer. Men jag är så glad och tacksam för att jag har så underbara vänner! Tack vänner!

Vi packar för Malmö/Köpenhamn (jag packar, A är redan klar...) och vi ska med tåget kl 13. Vi hörs under resan! Kram på er.

Bordet dukat för fest! Tema: rosa!

My lovely boys,  A är fin i sin röda Boomerang-tröja jag gav honom

Estelle-tårta - yummy!

Massa snacks och grönsaker!

Emelie och Roland hugger in på bålen!

Linnea, Tommy, Jack och Sofie käkar lite

Jack filosoferar, Helen lyssnar artigt, haha.

Mina fina tjejer Helen och Lisa!

Gulliga Christian och Linnea chillar i soffan!

Snyggingarna Sandra och Karin posar!

Här tillsammans med snyggingarna Patrik och Kojo!

Sötaste dalmasen Fredrik med sin östgötska Lisa!

Efterfest i soffan med de kvarvarande godingarna

Glad och trött tjej! Bjuder på dubbelhakan!

Fina presenter: choklad och vin från Kojo, vin från Tommy, bok från Alex,
underbara Edblad halsband och armband från Sandra och Sofie, gott te och tryfflar
från Karin och Patrik, grönt Edblad-läderarmband (med ko, haha!) från Emelie och
Roland, presentkort på massage på Nettans från Lisa, Helen och Linnea (så
välbehövligt!) och presentkort på MakeUpStore från Tess! 

No comments: