2013-02-17

Wagamama

A var så trött idag efter fikat så han sov vid kl 18. Jag kände mig hungrig vid halv åtta och lite stressad då jag visste att restaurangerna skulle stänga runt kl 21. Så jag tänkte gå ner och köpa något att ta med och kollade upp Wagamama som låg typ i samma byggnad som vårt hotell. A vaknade och tyckte inte att jag skulle gå ensam så han följde med. Med grus i ögonen, stackaren.

Men han blev ganska glad över att han kom med. Wagamama levererade. Sjukt god mat. Asiatiskt fusion kan man kalla det. A tog udon-nudlar med tillbehör och jag tog ramen med teriyaki-tofu. Grymt. Ok priser för att vara middag. Och servitriserna var trevliga och och hjälpsamma! Rekommenderas till alla Asien-fantaster!

Gillar deras logga med den nudelsurplande mannen.





2 comments:

Anonymous said...

Love Wagamama! I had dinner there, well in Antwerp, this last Saturday! And my warmest greetings to A. :-)

Naffe said...

It was great! A sends best wishes to you, my friend.