2013-02-07

Vad ska man önska sig?

Jag fyller 26 år på onsdag. Min familj vill att jag skriver en önskelista då de inte vet vad jag vill ha. Jag vet inte själv vad jag vill ha. Jag tror att man har nått en ålder då det är svårt att komma på vad mer materiellt man behöver. Dessutom vill jag inte att familjen slösar pengar på dyra (märkes-)saker som jag kan köpa själv. Svårt...

Annars då? Ska väl gå och lägga mig nu. Helt slut. Efter att ha käkat ett mellanmål på ostknäckemackor tog jag mig till gymmet vid kl 18. Körde 30 minuters core (svettet rann i ögonen) med en massa snygga killar, haha. Trodde det bara var tjejer som gick på core. Efter det sprang jag direkt över till spinningssalen och körde 55 min spinning (svettet rann igen i ögonen). Kände mig galet nöjd med mig själv efteråt.

God natt, mina vänner.

 
 
Lite av önskelistan: Kindle-läsplatta, Sex and the City-boxen, 
ett fint passfodral och kanske en prenumeration på någon tidning?


No comments: