2013-02-01

Oh, happy Friday!

Hallå vänner! Hade verkligen svårt för att vakna i morse. Så, så jobbigt. Trodde inte att jag skulle palla med en dag till... Men sedan fick man ett underbart ego-boostande sms från min kära Lena och en oväntad komplimang från en manlig kund ("Do you speak English? I hope you don't mind me saying that you are so very beautiful!"). Där stod man i sin flanellskjorta och luggen i ögonen... Tack för det! 

Nu har jag käkat curry-middag med föräldrarna, syrran och hennes pojkvän. Så skönt att åka hem direkt efter jobbet. Vilodagarna är extra uppskattade när man tränar mycket. I kväll tänkte jag lägga mig och kolla på någon go film. Blir en lugn kväll eftersom jag ska gå med Sofie på Hälsa och Träningsexpo i morgon. Sedan på kvällen ska vi väl förbi Alexs inflyttningsfest en snabbis. 

Trött men glad!

No comments: