2013-03-18

Några smycken...

Några smycken som betyder mycket för mig just nu: 
  • Aquarius-halsband från Dogeared - den lilla vattensymbolen står för Vattumannens egenskaper: självständig, intelligent, lyhörd och påminner mig om att inte förlora mig själv i detta kaos mitt liv har blivit. 
  • Dogeared Wish Bone halsband (från syrran) - påminner mig varje dag om min högsta önskan: att mina nära och kära ska må bra och att mamma ska bli frisk igen.
  • Mitt Louun-armband (från brorsan) - ett guldigt evighetstecken som påminner mig om att vem eller var jag än är kommer jag för alltid bära med mig och älska min familj.
  • Min förlovningsring från A - mitt ljus i mörkret, att jag en dag får leva ihop och skapa en framtid med mannen i mitt liv.
Symboliserar kärlek och evighet

Symboliserar mig och min önskan

No comments: