2013-03-20

Svettig onsdag

Kom precis hem från ett intensivt bodypump-pass, fick köra den nya 85:e releasen. Sjukt tung release denna gång! Svettades ymnigt, lassade på med mycket mer vikt och kommer att gå som en gammal kärring i morgon.

Idag har jag även hunnit med en powernap, köpt mjölk och svängt förbi syrran med en matlåda till henne och lekt lite med underbare Leon (som är så söt, tjock och rosakindad!). Åkte ner på stan och tog min sista Gardasil-spruta (sköterskan trodde jag var i skolåldern - under 20 år...) och kollade in rouge på Make Up Store innan träningen.

Ni kanske tror att jag har stenkoll på mitt liv eftersom jag hinner med så mycket? Icke. Idag upptäckte vi att vi inte ställt mammas sprutor i kylen när vi kom hem från cellgiftsbehandlingen, så de har stått i rumstemperatur sedan fredags... Så det blev ingen spruta idag, utan hon får börja i morgon. Mamma hörde inte ens att sköterskan påminde om kylen, men det gjorde jag. Dock försvann det helt ur mitt minne tills idag. Bra apotekare jag är va? Suck, jag blir så trött på mig själv. Trodde att jag hade koll på allt. Dags att börja sålla i huvudet, det går inte att ha 10000 saker i skallen och tro att allt går ihop. Skärpning, Naffe!

Puh. Då var min lediga dag över och det är bara att börja peppa inför en lång dag i morgon. Jobb 9-18.30.


Världens gulligaste Leon!

Långt kvar till ett sexpack, men jag känner mig stark!

No comments: