2011-02-05

Pics pics pics!

Nu har jag laddat upp ett gäng bilder från Madrid och Paris på Fejjan om ni vill kolla. När man kollar tillbaks så inser man att trots den galna kylan, hotellrum från helvetet, spanjorer som inte pratade engelska, snorkiga fransmän och allmänt massa spring till flygplatserna, så var det en riktigt romantisk och rolig semester för mig och A. Huvudsaken var ju att vi spendera tid tillsammans och det gjorde vi (även om jag kände ibland att jag behövde space, haha...). Kolla in bilderna!

Frusna framför det kungliga palatset och på en tapasbar i Madrid.


Frusna framför Musée du Louvre och Eiffeltornet i Paris.

2 comments:

Marie said...

Naffe Naffe Naffe! I mars får jag äntligen åka till USA och NYC för allra första gången. Som jag längtar...:)

Stora kramar till dig, nästa vecka är min allra sista praktik och studentvecka. Så konstigt men bra

Naffe said...

Marie Marie Marie! Åh, vad roligt att du ska till NY! Du kommer att ha så roligt! Vad ska du göra nu då, lilla icke-studenten?
Stor kram!