2011-02-15

Utmattad

Åh, jag är så trött att jag inte ens orkar säga "blogg". Somnade inte förrän klockan 01 igår, eftersom vår skype-dejt drog ut på tiden... Mer än så behöver jag väl inte säga? När jag vaknade klockan 07, ville jag verkligen inte gå upp. Gå till jobbet i -15 graders kyla och halka versus ligga kvar under det varma täcket och sova... Det är tur att jag får lön.

Kom till jobbet som en zombie. Stod i recepten och tog en massa finurliga och svåra recept till klockan 17.15! Jisses. Till och med min handledare sade att jag såg "lite sleten" ut... Haha. När jag kom hem ville jag bara vara ensam en stund. Men mamma ropar att jag ska komma ner och käka middag och pappa vill diskutera USA's politik. Suck. Älskar dem och är tacksam över att jag får bo här helt gratis under praktiken, men ibland vill man bara komma hem till ett tyst hem. Alternativt ett hem där min pojkvän möter mig med en kyss och annat snusk. Haha. Sorry, jag är bara extremt utmattad idag.

Hur mår ni?

Piggar upp mig med denna. God som attans!

No comments: