2011-02-24

På riktigt

Idag är jag trött på riktigt. På riktigt, alltså. Hade ett fyra timmars (paus för supportsamtal från Erica) allvarligt samtal med min pojkvän igår kväll och kom inte i säng förrän klockan 1. Han tycker att jag inte prioriterar oss och jag tycker att jag bara är självständig. Jobbig situation. Men när vi sade godnatt var vi i alla fall ok. Inte så glada, men ok.

Gick upp klockan 8, jobbade hela dagen, pluggade på bibblan, träffade Alex på Steve's Coffeehouse och kom hem som en zombie... Nu måste jag skriva uppsats, packa för Uppsala i helgen (Lisas & Helens 50-årsfest, wooooho!), tvätta mitt äckliga hår och massera mamma i utbyte mot att hon stryker min klänning. Ja, jag är lite bortskämd, men jag är bra på massage!

Bästa bilden ni får av mig idag. Men ni kan i alla fall se min snygga tröja och mitt äckliga hår.

No comments: