2011-02-28

Vacker?

Igår natt sov jag typ 4 timmar. Först skypade jag min min älskade pojkvän till klockan 1 och sedan var jag bara tvungen att läsa ut Isabel Allende's Ödets dotter. Jag gillar hennes andra böcker till exempel Andarnas hus, och även denna var fylld med fantasifulla personligheter och spännande livsöden. Dock var den lite seg och jag kände mig tvungen att läsa ut den. Den får NNN av NNNNN. Min femte bok för i år! Eller?

Trots sömnbristen och mitt slitna zombie-ansikte fick jag höra två gånger att jag var vacker idag. En dam (som dock verkade lite psykotisk) utbrast "Hej, vackra flicka!" och en gammal söt gubbe mumlade blygt leende "Du har ett väldigt vackert leende.", när han var klar. Jag blev så paff. Gamlingarna hade säkert bara glömt glasögonen hemma.

Nu måste jag egentligen skriva på en uppsats som ska vara inskickad IMORGON. Men jag ska nog ta en tupplur först.

Vackert leende - check!

No comments: