2011-02-11

Snöstorm... Igen.

Åh, jag är så trött... Gick upp klockan 7 idag för att tvätta håret och åka en timme tidigare till jobbet, eftersom jag tänkte gå en timme tidigare så att jag skulle hinna till bussen till Stockholm, men det visade sig till slut att det var för mycket snökaos för att jag skulle kunna åka, så nu sitter jag hemma under filtarna och myser med mig själv. Eh, det blev lite mycket på en gång. Ska vi ta det från början?

När jag och A åkte från Uppsala till Linköping råkade vi tappa bort hans väska. Hans stora resväska fylld med hela hans garderob, souvenirer och min vita kappa (med en mycket värdefull present i fickan på kappan). Ja. Det var ju inte så bra. Vi hade däremot fått med oss hem någon datorhackers väska fylld med illegala, brända filmer och dvd-skivor... Vi gjorde allt. Bad SJ Hittegods kontakta oss, bad SJ i Linköping att kontakta oss, ringde SJ Hittegods VARJE dag. Och i onsdags hände det. Ett nej blev ett "ja, det verkar som det kan finnas något här...". Så, jag tänkte alltså åka buss upp över dagen och hämta väskskrället. Men snöstormen satte stopp på det. Hatar när min planering går i stöpet.

What's up with that? Snöstorm?! Nej, jag flyttar till California, jag.



Bilder från aftobladet.

No comments: