2011-09-20

Cribs

Här ska ni få se lite personliga detaljer från mitt crib...

Min fina vardagsrumsdel, där jag spenderar större delen av mina kvällar... 
Bokhyllan, med foton som Sofie valde då hon hjälpte mig packa upp. 

Några av mina favoritsmycken just nu...

Min underbara 120 cm-säng i min lilla sovhörna

Min halvtomma garderob, då det mesta av mina vinterkläder är nerpackade någonstans...

Mina three wise monkeys (see no evil, hear no evil, speak no evil) som står på fönsterbrädet och bevakar mig

Mitt fina trä-set (dekorationsstaty, glasunderlag och hållare för tandpetare) från Vietnam 

Mina grannar och innergården!

Mitt badrum går i temat rött, vilket var ganska oplanerat

Som apotekare har jag förstås ett välfyllt badrumsskåp!

Mina älsklingar Gucci, Marc by Marc Jacobs, Lacoste och Dior har fått tillskott i familjen: DKNY Be Delicious!

Fotografen herself i en mjuk morgonrock, precis nyduschad!

No comments: