2011-09-12

Tant Naffe

Jag är en äkta tant nu för tiden. Idag var en typiskt dag på hur mina dagar brukar se ut. Jag jobbar, kommer hem, käkar middag, tar en tupplur, Facebookar lite, chattar lite med A som är på jobbet sedan går jag och lägger mig. Och så en ny dag: jag jobbar, kommer hem... Och så vidare. You get the point.

Men jag är så trött nuförtiden. Kanske för att jag inte återhämtat mig helt från USA. Kanske för att jag inte tränar något förutom att cykla fram och tillbaka till jobbet. Kanske helt enkelt för att jag är tant nu. Annat blir det när jag flyttar hemifrån hoppas jag! Får fylla mina kvällar med fika, middagar och träning!

Idag har jag i alla fall varit duktig och satt mig vid en dator och skrivit på ett dokument som jag är ansvarig för på jobbet. Har lyssnat lite på regnet också. Som en tant.

Sitter i mina mysbyxor från Sac State och lyssnar på regnet...

2 comments:

Marie said...

Ditt nya bloggnamn? En tants bekännelser....:) hehe.

Hoppas du har det bra vännen, är också mitt uppe i packande och flytt, i oktober blir det stockholm och nyköpt lägenhet. Vuxenpoäng!

Naffe said...

Haha, bra idé söta Marie!
Jag har det bara bra, jobb jobb...
NYKÖPPT LÄGENHET! GRATTIS!!!