2011-09-24

Min lördag

... Är så underbar och kommer bara att bli bättre. Jag vaknade kl 8 av ett sms från min underbara boyfriend. Vi hade en välbehövlig snabbis-Skypesession och sedan gick jag upp och käkade lite frukost.

Cyklade i lugn och ro till jobbet och kom i god tid. Hade en ganska lugn dag och kollegorna kom till mig och berömde min jacka och sade "Det är så härligt att kunna säga till kunderna "vänta lite, så ska jag hämta vår apotekare!"". De tycker om mig och jag tycker om dem!

Long lost friend Amanda kom upp från Malmö och svängde in på apoteket och gav mig en kram! Upptäckte att jag slutade kl 14 och dagen kunde inte bli bättre!

Kom hem, lagade till en kanongod pasta och fruktsallad och ska nu fixa lite inför festen ikväll. Ska bli så sjukt kul! Är peppad till 100%!

Vi hörs lite senare, vänner!

I min fin agamla omlottsklänning

Spaghetti med kolbasz-korv och ost- och tomatsås. Servera med mycket chilipulver! Mmm..

No comments: