2011-09-17

My own place

... at least for 5 months. Jag har äntligen flyttat in i den möblerade lägenheten som kommer att vara min i 5 månader framöver. Fantastiskt! Mor och bror hjälpte mig i eftermiddags med första flyttlasset kläder, skor och annat personligt. Sedan åkte jag och Sofie ner på kvällen med ännu mer kläder och lite grejer för att fixa och trixa lite. Med lite dessertvin (present från mina kollegor), salt & vinäger-chips, tända ljus och partymusik fixade Sofie min garderob och jag packade upp det andra. Tack för hjälpen gumman! 

Glömde min iPhone i bilen, så det blir några kassa webcam-bilder. Håll till godo!

Sofie bäddar åt mig!

Lite vin, lite tända ljus och lite mys

1 comment:

Lisafisa said...

Nafffeeeeeeee, nu får du faktiskt göra ett inflyttningsfest-event! Gäller att vara ute i god tid och planera :)