2011-09-28

SÅ TRÖTT

Efter jobbet fick jag skjuts av min favvo-kollega Monika till Lambohov för en sväng till föräldrarna med intentionen att hämta upp ett usb-minne med ett viktigt dokument för jobbet. Tänkte sova där först, men insåg att jag var tvungen att gå upp tidigt och åka hem innan jobbet eller gå utan smink till jobbet. Inget av alternativen lät lockande. Satte mig alltså på den hemska, guppande bussen till stan och blev så sjukt illamående. Frös dessutom halvt ihjäl i mina loafers utan strumpor. Nu är jag äntligen hemma, har bytt om till pyjamas (från Vietnam, fin va?) och tänt lite ljus för att få upp värmen. Men jag kan inte ens njuta. Är så sjukt utmattad. Ska gå och lägga mig nu. Klockan är 23.56. Rekord!

Ser att ni tittat in här ganska mycket på sistone, mina vänner. Tack Erica för alla dina söta kommentarer på bloggen. Saknar dig vännen! And thanks babe for commenting once a year. Love you.

Fin pyjamas, tända ljus och en trött tjej

1 comment:

Erika aka BFF said...

Saknar dig med!! Känns bra att ha en NAffe helg framöver att lysa upp novembermörkret med! Men jag är en fattie nu, mmmm maaaaaat, så du får sitta på andra sidan rummet (var vi än är) så att inte kontrasterna från din drop dead gorgeousness blir för stora för världen att ta in.