2011-09-23

Världens bästa fredag!

Idag är världens bästa fredag! Darling Jocke kom in med Devil's Chocolate Cake-muffins och skvallrade lite. Tack darling, de var fantastiska! Jag åt två av bara farten! Han är en fantastisk kock!

Sedan dök plötsligt en vän från förr upp, Amran! Vi har känt varandra sedan högstadiet men aldrig hunnit umgås. Vi gick på samma gymnasieskola, hon åkte till Australien efter det, sedan flyttade jag till Uppsala och nu pluggar hon i Örebro! Men vi har haft lite Facebook-kontakt och idag kom hon in med en försenad examenspresent! Det var det finaste någon gett mig på länge! Inte ens vissa av mina gamla nära vänner gav mig en examenspresent... Fick en glädjetår! Tack gumman! Vad det är i får ni se sen! Fantastiskt vackra grejer!

Ingen har bättre vänner än jag!

No comments: