2011-09-25

Sneak peak från Hollywoodfesten

God middag, kära vänner!

För att ha festat halva natten med mina gamla barndomsvänner på Jacks och Jockes 50-årsfest  känner jag mig otroligt pigg. Kanske berodde på att jag bara drack ett glas vin och en Cuba Libre, eftersom det inte var någon fri bar, haha. Festen var fantastisk tack vare Jockes magnifika insatser och alla gästers underbara kostymer! Vet ingen som är en bättre värdinna än lady Skoog! Tack Jack och Jocke för en fin fest och Amanda och Filippa för att ni gjorde min kväll. Mina vänner för livet!  

Har varit uppe sedan klockan 9 och Skypeat med A, somnat om, tvättat, käkat lunch, städat... Ska dammsuga och handla lite mat också. Mer bilder från festen kommer upp lite senare!

Här får ni en sneak peak på huvudrollerna på festen, haha!

Värdinnan och värden! Sexiga Jessica Rabbit från Who framed Roger Rabbit? och Jack Skellington från Nightmare Before Christmas

Jag hoppas ni alla gissade på Alex från Clockwork Orange! 


Mina underbara tjejer: Bear Jew och Bridget von Hammersmark från Inglorious Basterds



No comments: