2011-09-04

Första dagen som läkemedelsansvarig legitimerad apotekare

... Och jag är på "tjänsteresa"! Haha. Är på tåget till Sthlm, ska vara på Östermalm på kurs i två dagar. Ska bo mitt på Östermalm på en nice hotell, hotell Riddargatan, och käka hotellfrukost. Typ det jag ser mest fram emot, haha. Och hänga med syrran förstås!

Igår kväll blev mysig kväll med Erica, Björn och Muhammad. Just like old times! Sov från 11-19 igår när jag kom till flygplatsen. Sedan lagade jag middag till roomiesarna. Gick och lade mig kl 1 och sov till 6. Helt ok, Naffe! Tack för myset, mina vänner! Och tack Björnie för att du hjälpte mig med min 30 kg väska till tåget.

1 comment:

Oppa said...

Det var så kul att se dig min kära Pumbaa! Jag är dålig på att uttrycka sånt, men jag har saknat dig en massa. Puss på dig :D