2011-09-10

No more

Jag kollade igenom mina senaste inlägg på bloggen. Shit, vilken toffel. Det enda jag har gjort är att böla om hur mycket jag saknar min pojkvän och publicerat massa smöriga bilder på oss. Förlåt kära vänner, jag ska skärpa mig.

Jag blir alltid sådan i ett förhållande. Det kanske vi alla blir. Den kloka person som sade att kärleken är en drog hade rätt. Man blir beroende. Får man ett smakprov vill man ha mer och mer. Man förlorar sig själv. Jag har alltid betraktat mig själv som en väldigt självständig och stark kvinna, men när jag är kär försvinner mycket av mig själv.

Så nu får det vara nog. Jag tänker inte vara en beroende, krävande och eländig börda. Jag ska vara en självständig, livsglad och lycklig tjej. För det är ju min mor lärde mig att vara!

Haha, så jag såg ut. Men självförtroende hade jag! Sacramento, 2010.

No comments: