2012-04-25

Energi!

Efter jobbet var jag på gymmet med Sofie i mer än en timme och pumpade. Vi gick igenom hela kroppen och pushade varandra att ta tyngre vikter, haha. Det kändes riktigt skönt efteråt! Jag har en sådan energi just nu! Vi gick förbi Hemköp på vägen hem och tro mig, det finns ingen mataffär i Linköping där man ser så många nygymmade människor! Det ligger ju precis vid Actic, Feelgood och Medley (simhallen). Kändes skönt att vara en av dem.

När jag kom hem satte jag mina nyinköpta tulpaner i vatten och skjutsade in lax med pesto-sås in i ugnen! Ugnsbakad lax, så enkelt och så gott. Skall avnjutas på lunchen i morgon. Nu slappnar jag bara av framför första säsongen av Mad Men med ett stort glas kall mjölk. Mmm. Livet är härligt.

P.S. Har bestämt att jag ska börja plugga till FPGEE från och med maj. Jag lovar. 

Ok, på denna bild var det kanske inte så mycket energi. Men jag är väldigt energisk, jag lovar!

No comments: