2012-04-29

Valborg-nostalgi

Som ni alla vet är valborg i morgon, måndag! Satt och letade efter gamla valborgsbilder på Facebook och min gamla blogg och hittade en hel del! Vilka minnen, vilka vänner, vilka kvällar... Det är verkligen ett nytt kapitel som börjar i mitt liv nu och det känns både underbart roligt och bitterljuvt sorgligt! Nu kollar vi på mina bilder och minns... Minns student-Naffe och hennes äventyr!

Kvalborg 2009 hos Markus med alla mysiga kursare!
Picknick i Ekonomikumparken så klart! Min sista valborg...
Champagnegalopp på Värmlands nation!
... Med Lkpg-folk! Känner ni igen Anna, Helen och
Muhammad?
Alla har fått champagne i ögat och håret! Härligt!
Kvalborg 2008 då vi var på Clap to this och såg Petter!

Valborg 2008, kommer ihåg att det inte var
en sådan bra valborg...

Valborg 2007 med mina tjejer, Emma och Erica!
Fadia och Johnny hälsade på det året! 
Vet inte hur många år man grillat på balkongen!

Valborg 2006, champagne på Martins axlar

Forsränningen, 2006

Efter rektorns tal i Carolinabacken! 2006


No comments: