2012-04-16

Svett

Vilken kväll! Körde en timmes spinning med Nisse (vår sköna instruktör) och Sofie (som var mör efter igår) och efter det gick jag och Sofie som två tanter med krämpor till Hemköp. Väl i kassan upptäckte jag att jag glömde min plånbok på jobbet... Bara att gå som en tant till jobbet, larma av, hämta plånbok, larma på och tillbaks till Hemköp... Suck. Hann med bussen i alla fall! Kom hem, hjälpte brorsan med en sak, käkade sen middag och har sedan legat utslagen i sängen... Fy. Imorgon blir det samma procedur. Inte glömma plånbok när man ska handla kanske, men tidigt infomöte (8.45!) och jobb till 18 och sedan gym eller AW. Får se...

Nu ska jag duscha och sedan kolla på senaste avsnittet av Game of Thrones. LOVE!

VARFÖR ser det inte såhär i Sverige just nu?
Jag vill ha Kalifornieeen!

No comments: