2012-04-21

Sötaste kommentaren!

Jag fick en riktigt söt kommentar från en anonym vän (eller någon som glömde skriva sitt namn).

Hej , menar inte vara stalker eller så men bläddrade lite längre bak i din blogg och hittade något du skrivit som jag tyckte lät väldigt sött.

'Anthony, killen jag träffade häromdagen, har ringt mig 3 gånger idag. Well, 2,5 gånger. Ja, jag vet, jag brukar inte namnge killarna jag träffar, men har en känsla att den här killen kommer att hänga med ett tag. Dessutom gillar jag hans namn. Åh, vad jag är töntig.''

Vad kul att du hade den känslan, för nu har han fått hänga med ett tag :) 


Det är så mysigt när ni följer med mig hela vägen från första dejten till förlovningsringen. Känns som det är människor som bryr sig om mig som läsar min blogg. Tack för att ni finns!

No comments: