2012-04-15

Secret Wonderland

Ibland undrar jag om jag har narkolepsi. Efter ett intensivt bodypump-pass med snygge Jeffrey skiljdes jag och Sofie åt och jag cyklade hemåt. Runt kl 18 käkade jag middag med far och sedan gick jag upp till mitt barndomshem. Plötsligt bara somnade jag. Med träningskläder och allt på. Vaknade sjukt ofräscht vid klockan 21 och kände mig totalt förvirrad... Oj oj oj. Men nu har jag duschat, tvättat håret och smörjt in mig i min nya lotion från Bath and Body Works som heter Secret Wonderland. Det måste vara såhär älvor doftar, mmm... 

Ska väl strax gå och lägga mig. Har ett tidigt möte med chefen i morgon. Eller ja, klockan 09.00. Men det räknas som tidigt för mig. Sedan jobbar jag till klockan 18 och därefter ska jag och Sofie på spinning! Pepp!

Älskar Bath and BodyWorks!

No comments: