2012-04-28

Saturday chill

Lyssnandes på Fun. har jag städat hela lägenheten nu! Har dammsugit, diskat, plockat undan, sorterat i garderoben, städat badrummet och bytt vatten på mina tulpaner... Pust! Well done, Naffie (som de kallar mig i USA)!

Far och bror ska hämta upp mig och en resväska med vinterkläder och sedan blir det lördagsmiddag. Hoppas mor har lagat något gott. Blir nog mycket bloggande ikväll, eftersom jag kommer att vara i chill mode hela kvällen och har så mycket jag vill skriva om, som jag inte hunnit! Nästa vecka ska jag sätta i gång med FPGEE-pluggandet. 

I morgon har jag en ledig söndag att chilla med päronen och sedan klockan 17 blir det... Trumvirvel... Body Attack! Ska bli grymt kul! Ska sparka, slå och kung fu-a mig svettig. 

Den här bilden gör inte mina fina tulpaner rättvisa... De är mer orange-rosa. Bara så ni vet!

No comments: