2012-04-23

Måndag morgon

Måndag morgon är väl den dagen många människor fruktar mest. Inte jag! Visst har jag mina sega dagar men än så länge är det så kul att gå till jobbet. Idag vaknade jag klockan 09 av att solen kikade in mellan persiennerna och jag låg länge och sträckte mig i sängen som en lat katt. Nu har jag i alla fall diskat, städat lite i lägenheten och satt på riskokaren.

Jag har även suttit framför denna sida hela förmiddagen och läst om träningens magiska värld. Jag är ju ingen hardcore gymmare och kommer nog aldrig bli det. Träning är något roligt, svettigt och avslappnande för mig. Men på den här står det en hel del nyttig och jag gillar att författaren är väldigt ödmjuk och skriver i en trevlig ton. Alltid kul att lära sig mer om ett nytt område. Det känns som det är dags att ta sin träning på allvar, man blir ju inte yngre precis. Så, dags att införskaffa sig proteinpulver och annat smått och gott. Ni hänger väl med?

No comments: