2012-04-28

Gym vs. Bosses Glassbar

Idag jobbade jag 10-14 och efter jobbet var jag redo att bege mig till gymmet när Amran plötsligt hörde av sig. Hon bor i Örebro nu med sin make (!) och pluggar till lärare, så vi har nog inte setts på år... Sist jag såg henne var när hon  hälsade på en snabbis förra våren efter att jag tagit examen och gav mig en jättefin examenspresent. Ett Pandora-armband med en liten berlock i form av en bok. Jag struntade i gymmet (gråter) och vi gick till Bosses (gråter mer) och tog varsin kula, yoghurt-hallon respektive mango. Gott! Sedan satte vi oss i S:t Larsparken och pratade minnen och spanade på alla lönehelgsglada människor (Systembolaget-påse, check!). Mysigt. 

Nu ska jag städa min lägenhet så att den skiner och ikväll åker jag kanske till föräldrarna och hälsar på. Vi hörs lite senare, mina underbara!


Har på mig mitt Pandora-armband från Amran, dagen till ära. 

No comments: