2012-04-22

Hugh Grant

Sofie lämnade mig vid kl 21 och jag kollade på den lätsamma Two Weeks Notice med Hugh Grant och Sandra Bullock. Lättsmällt romcom med Hugh Grants blåa ögon och charmiga dialekt. Om jag inte redan var kär i amerikan skulle jag förmodligen haffa mig en britt. Jag älskar killar som pratar brittisk engelska . Synd bara att 90% av alla britter ser ut som prins Charles...

Gud, jag har en sådan träningsvärk. Och imorgon blir det bodypump igen. Eller spinning. Vi får se... Jag är redan sömnig och klockan är bara 1. Börjar tack och lov kl 13 imorgon, skönt med sovmorgon. Men måste nog göra en del nyttigt på morgonen. Har inte gjort något nyttigt sedan jag kom hem från semestern...

På tal om USA, börjar jag redan få panik inför bröllopet. Skypeade just med Anthony, känns som detta kommer att bli mer komplicerat än jag någonsin kunnat föreställa mig. Jag vill bara ha en glad och fin dag med min framtida man. To be continued, mina vänner...

Sista ego-bilden för idag!

No comments: