2012-04-29

Mani and pedi

Kände att det verkligen blev en Naffe-kväll ikväll. Vet inte hur länge jag låg i badet och skrubbade, filade och myste. Mina ljus som jag fick i present av Jocke doftar Apple Pie. Jag mår så bra just nu. Ska sätta mig och göra en manikyr och pedikyr på mig själv. Så här får jag fina händer:
  • Skrubbar mig med Boots no7 Revitalising Hand Saviour handskrubb. Fantastisk kreation, mina händer blir babylena. Går ni förbi ett Boots-apotek, köp!
  • Torkar händerna torra
  • Smörj in händerna i handkräm och låt krämen torka in ordentligt. Min favorit är denna.
  • Pensla på baslacket, nagellacket och topplacket. I mitt fall blev det bara nagellack från Sally Hansen (torkar supersnabbt!) och topplack från Mavala. Älskar topplacket! Kan köpas för 45 pix på vårt apotek, som hittat! 
Ja, ni har precis läst ett helt intetsägande inlägg om min manikyr. Allt för att jag ska slippa skriva om brölloppet... 


1 comment:

Marie said...

Skulle också behöva!