2012-04-06

Hungrig

Jag kan inte somna. Jag är jetlagged. Jag är hungrig! Tittade igenom bilder på telefonen och hittade bilder från vår romantiska date på restaurangen Moxie i Sac. En riktigt fancy men väldigt mysig restaurang. Knappt någon skylt som syns från gatan, bara en stor trädörr. Menyn är utan priser. Servitören känner alltid igen Anthony och kände till och med igen mig. Fantastisk service och HIMMELSK MAT. Jag var inte så impad sist jag var där, men denna gång blew me away. Kolla bara på bilderna. Förrätt: lobster ravioli och krabbsoppa. Varmrätt: lamm och steak. Efterrätt (som var on the house): crème brulée. Vi var i himmelriket.

Efteråt var vi dock i matkoma länge länge. Visste ni att Anthony hade planerat att fria den kvällen, men han var för mätt!!! Haha, han var rädd att säga fel saker eftersom hans mage mådde så dåligt. Typiskt min älskling.


No comments: