2012-10-15

Andas in, andas ut

Skrev ett lite dramatiskt inlägg förut, men vem har glädje av ett sådant? Inte jag i alla fall. Har haft ett upprörande samtal med min stackars mor. Vi är så arga. Men vem har glädje av att vara arga på något vi inte kan påverka? Inte vi i alla fall.

Gud, vad jag älskar min mamma. Så fort jag har en maffig apotekarlön i USA, ska hon få ett maffigt mammabidrag så att hon får göra vad hon vill. Det kommer att bli tufft att bli apotekare i USA och det kommer att ta tid, men jag ska fanimej fixa det. Inte för min egen skull eller Anthonys, utan för min lilla mamma. Jag måste bara ta hand om henne. Hoppas hon fortfarande finns i denna värld då bara...

Inget att älta över nu. Det man inte kan kontrollera ska man inte oroa sig över. Man kan bara... Andas in... Andas ut.

Meo thuong ma

No comments: