2012-10-11

The Vow

Vad skulle du göra om du vaknade upp efter en trafikolycka och inte kommer ihåg de senaste fem åren i ditt liv? Eller vad skulle du göra om din partner vaknade upp efter olyckan och inte kommer ihåg sitt liv, dig eller att hon älskar dig? Den här filmen såg jag och Sofie i kväll och den är så sjukt söt. Har sett den förut har jag för mig på ett plan över Atlanten. Den handlar i alla fall om en snygg konstnärinna (Rachel McAdam) som vaknar upp efter en trafikolycka och har glömt att hon har brutit med sin stela familj, hoppat av law school, blivit konstnär och gift sig med världens snyggaste kille (Channing Tatum). Hon kommer bara ihåg sig eget jag från gymnasietiden (ytlig och ordentlig societetsflicka) och att hon var förlovad med sitt ex. Channing Tatum spelar den perfekte mannen som försöker vinna henne tillbaka. 

Först av allt, vilken tjej skulle ifrågasätta det faktum att de är gifta med Channing Tatum?! Om han skulle stå vid min säng efter att jag vaknat upp ur en koma och sagt att vi var gifta hade jag bara nickat och lett. Haha, skämt åsido. Det är en gullig, typisk Hollywood-film om att kärleken övervinner allt. Smörig och förutsägbar, men den fick ändå mig och Sofie att böla som två tonårsflickor (det brast för mig när jag hörde deras bröllopstal). Så den får NNNN av NNNNN.

Se den!


Inga kommentarer på grund av för mycket dregel...

1 comment:

Oppa said...

Säg som det är! Det är inte regnet som dränker honom... Det är ert dregel! ;)