2012-10-16

Nystart

Vilken dag. Det har varit en helt hemsk, omtumlande, underbar, galen, ledsam och glädjestrålande dag. Min hjärna är helt i kaos nu. Hade det där hemska mötet på jobbet idag på morgonen. Ett möte vi alla velat ha men som vi har fruktat. Man visste att det skulle bli hemskt, men det var så overkligt att se verkligheten i vitögat. Ingen människa är någonsin beredd på det. Men det blev bra till slut.

Jag är så glad nu bara. Nu uppskattar man verkligen sitt jobb och sina kollegor på ett helt nytt sätt! Det är som om vi alla fick en nystart. Det behöver vi verkligen, vi har alla haft ett tufft år med många utmaningar. Men jag är så glad att jag får vara hos dem och att dem tycker om mig. Det är inte ofta man trivs så bra på sitt första jobb. Jag är lyckligt lottad.

I kväll har vi varit på Bishops Arms på afterwork. Det har varit så mysigt!

Mina damer!

No comments: