2012-10-21

Senaste nytt!

Här får ni lite random bilder från min flygresa och mina första dagar här. Kan inte fatta att helgen är över och Anthony jobbar i morgon. Då ska jag sätta igång på allvar med repetitionen inför FPGEE. Önska mig lycka till! 

Världens mest hypade bok och god choklad gjorde att 11-timmars flyget från Paris till
Salt Lake City kändes lite kortare...

Solnedgång utanför Anthonys dörr, när vi var på väg till middagen igår kväll

Brunch med killarna i morse på Capitol Garage. Monte Cristo! Så amerikanskt, men gott!

Anthonys roomie (singel!) och gullungen Toby i bilen!

Rosträdgård vid the Capitol där guvernören bor
Promenad med favvokillarna
Juldekorationerna var framme på IKEA (ja, vi åkte dit igen!)
Blommor från min älskling som är i full sjå att laga mat åt mig! 

1 comment:

Oppa said...

Is he really flexing his biceps AND doing the kissy lips at the same time!?! Fap or Fab? ;)