2012-10-12

Fika på Santinis

Efter jobbet fick jag sms från födelsedagsbarnet som behövde komma ut lite och prata av sig. Så vi satte oss på Santinis i ett hörn och beställde in morotskaka, chailatte (för mig) och kokosboll och fanta (för Sofie). Vi satt där i nästan 2 timmar och ältade. Min kära vän, jag vill ju bara att hon ska vara glad och lycklig.

I och med att det var hennes födelsedag fick hon även sin present! En snygg Tommy Hilfiger-armbandsur med silvrig urtavla och ett klassiskt svart läderband. Det är så tacksamt att ge Sofie presenter, hon blir så glad. Först utbrast hon "oh my god", sedan öppnade hon boxen långsamt, stängde den igen och slet upp den och bara log med hela ansiktet. Jag tror hon gillar den. Köpte den i april när jag var i USA. Hon är klockoman och har till och med ett uppslagsverk med massa armbandsur, haha.

Grattis min kära!

No comments: