2012-10-14

Sofies 26-årsfest

Sofie bjöd några av sina närmsta på en liten fest med bål och annat gott. Jag var egentligen också bjuden till Jacks mammas 50-årsfest igår kväll men kände mig så stressad med plugget och att ta sig ut till Vikingstad med tåg (föräldrarna var med bilen i Vadstena helt random), bara vara där en kortis kändes oartigt och sedan ta mig in mot stan med tåg... Förlåt Jack och Jacks mamma! Jag vet ju hur tråkigt det är när folk tackar nej i sista minuten! 

Men en av mina bästa vänner fyllde ju år, så  då måste man ju faktiskt prioritera henne också. Det blev en galen kväll med "Jag har aldrig..."-leken (jag drack väldigt mycket...), härliga vänner och utgång på gamla hederliga Harrys. Jag brukar inte ha kul där, men går man dit med många vänner som är peppade och känner sig själv peppad kan det inte bli annat än bra. Vi dansade till ungefär kl 3 då vi gick och käkade på Five Tastes. Åkte hem med sista bussen och stapplade hem i regnet. Mycket bra kväll!

Den vackra värdinnan öppnar dörren (jag var en av dem första!)
Denna fina syn mötte oss i köket! 
Bål, chokladbollar och kaka med vaniljsås
Oppa gagnam style!
Dags att röra på sig!
The posers!
Johans, min och Linus shot (sambucca, tequila och jägermeister)!
In i dimman på dansgolvet!

No comments: