2012-10-03

Min gamla kära vän

Efter shoppingen gick jag och Sofie till good ol' Steve's Coffee och satte oss med en skål pommes med dip och en delikat kladdkaka. Det var som på den gamla goda tiden. Kan ni tänka er att jag och Sofie har delat på pommes sedan maj 1999, då vi flyttade till Lambohov? Det är alltså 13 år sedan! Det har varit många mil mellan oss och vi har träffats allt från varje dag till 1 gång per år. Men ändå har vi förblivit vänner. Vissa vänner växer man bara inte ifrån...

Sofie har varit en vecka på Turkiet med familjen så vi hade mycket att prata om. Snart är det hennes födelsedag och jag har redan köpt en present till henne (när jag var i USA i somras) som jag tror att hon kommer att gilla. Min gamla vän! Vad jag tycker om dig. 

Pommes och kladdkaka

Min fina vänner!

No comments: