2012-10-14

Snart är det dags!

Denna vecka kommer att gå undan känner jag. Måndag och tisdag kommer jag att jobba på Åtvidabergs apotek och måste åka kl 07.37 hemifrån, byta buss inne i stan och åka 40 minuters buss ut i bushen. Men det blir spännande. Det blir mitt 5:e apotek som jag gästspelar på, på ett år som jag jobbat. Att pendla till tjottahejti några gånger i månaden är ok, men jag skulle aldrig orka pendla till jobbet varje dag som många gör.

Ska även hinna klämma in plugg, packning och en pubkväll med jobbet innan jag åker på fredag. Flyget går på lördagsmorgon klockan 6.50 så jag åker till min käre Björn i Uppsala och sover på fredagskvällen. Björnie, jag kommer fram kl 23 typ (så jag får väl typ 4 timmars sömn...). Kommer fram klockan 15.45 i Sac på lördag om allt går som det ska, så det blir en relativt snabb flygning. Hoppas, hoppas.

Men vet ni vad det är för väder i Sac just nu? Haha, tänkte visa er denna bild för att retas lite.


No comments: