2012-10-07

(Sun)day

Vilken konstig dag. Önskar att jag kunde skryta med hur effektiv jag varit idag med plugg och träning, men icke!

Var upp och pluggade till kl 1 i går kväll och varvade ner med Mad Men i sängen innan jag somnade kl 3. Mår fortfarande inte helt bra, utan är fortfarande lite täppt i näsan och slemmig i halsen. Så idag vaknade jag klockan 12, diskade, städade och satte på riskokaren, hämtade föräldrarna som varit borta över helgen på stationen klockan 13, käkade lunch med dem och tog sedan en tupplur på soffan till klockan 16! Sedan gick jag upp till mitt rum för att hämta min laptop och det slutade med att jag kurade ihop mig och somnade om igen till kl 18... Vad fan?! Hela soliga söndagen är över. Så arg jag är på mig själv. Men det verkar ju uppenbarligen som jag behövde sova.

Nu ska jag försöka plugga hela kvällen i alla fall, så att jag hinner träffa Lisa i morgon kväll.

No comments: